Пошук по коду запчастини:
Пошук

TEXTAR :звички майстрів, які призводять до шуму і скрипу гальм

TEXTAR :звички майстрів, які призводять до шуму і скрипу гальм

TEXTAR :звички майстрів, які призводять до шуму і скрипу гальм

Приблизно 80% проблем із шумом або скрипом гальм -

пов’язані з непрофесійним ремонтом,  або недбальством самих механіків!

Дві традиційні звички майстрів, які призводять до дискомфорту, до шуму або скрипу гальм, це:

  1.  погано почищені скоба супорта, супорт і його направляючі;
  2.  ігнорування правил змащування, часто взагалі відсутність змащення як такого.

Це типова ситуація, коли свідомо – через недбальство, або несвідомо – через невігластво, майстер недооцінює значення цих двох умов для якості ремонтних робіт. Тож, як правило, в таких випадках шумоутворення – це не просто недолік комфорту, але й симптом більш серйозних наслідків і для безпеки, і для економічності. Гальмівні колодки будуть заклинювати, робочі поверхні гальмівних дисків будуть нерівномірно та інтенсивніше зношуватись, що, врешті-решт, позначиться і на гальмуванні автомобіля.

Як уникнути проблем

Щоб уникнути проблем, передусім необхідно добросовісно поставитись до справи і обов’язково, як належить, почистити скобу гальмівного супорта. Це не можливо зробити як слід (фото 4), якщо не демонтувати скобу та не затиснути її, як це показано на фото №1.

Фото 1. Зняти скобу і затиснути у тисках – це єдина можливість ретельно її очистити!

Фото 2. Місце змащення потрібно очистити дротянкою.

Якщо цього не робили (або робили неякісно) при першому ремонті, тоді при другому чи третьому ремонті нашарування так спресуються, як зображено на фото №5 та №6, що очищення займе багато часу. Водночас розміри установочних місць принципово зміняться для забезпечення якісного функціонування системи, а колодки буде заклинювати, гумова манжета, що має повертати гальмівний поршень та, відповідно, відпускати гальмівні колодки від гальмівного диску, не зможе виконувати цю функцію. Це одна з причин швидкого руйнування навіть дуже якісних колодок.

Звичайно, якісне виконання зазначених робіт займе більше часу і повинно, відповідно, більше коштувати, але професіонал мусить пояснити клієнтові різницю і наслідки «традиційного радянського» підходу. Як показує практика, мало хто з клієнтів після такого пояснення відмовляється платити більше за крашу якість.

Фото 3. Місце змащення можна очистити і напилком.

Фото 4. Так неможливо (!) ретельно почистити скобу супорта, тому що нема достатнього доступу до поверхонь

Зрозуміло, що майстрові треба також переконатися і в якості усіх деталей системи!

Перед змащуванням необхідно дротяною щіткою або спеціальним напильником почистити від корозії та робочих нашарувань направляючі, скоби супортів відповідно до їх конструкцій (фото 2, 3).

Фото 5. Стан скоби супорту після демонтажу ще до очищення!

Фото 6. Поверхні скоби до очищення та після очищення.

Під час ремонту потрібно дотримуватись вказівок та інструкцій автовиробника, виробника гальмівної системи, а також обов’язково враховувати напрямок встановлення колодок та зусилля моменту затискання при застосуванні динамометричного ключа тощо.

Про те, як і де потрібно змащувати

1. Змащування направляючих поверхонь скоби супорта необхідно робити мастилом TEXTAR CeraTec. УВАГА! В жодному разі не застосовувати мастила із вмістом міді!

Фото 7.

2. Необхідно змащувати тільки місця прилягання колодки в направляючих шахтах. Змащувати зворотну сторонуоснову колодки не треба, якщо на ній є допоміжні шумопоглинаючі засоби: спеціальне шумопоглинвюче лакування, металеві пластини та інше.

УВАГА! Виняток складають колодки, що мають шумопоглинаючі пластини, які знімаються з колодки. Часто таке виконання зустрічається у колодок до азійських автомобілів. У таких випадках потрібно змастити тилову основу колодки, закріпити першу пластину, потім змастити і її поверхню перед закріпленням другої пластини, та, нарешті, змастити поверхню другої пластини.

Фото 8.

Чому саме мастило CeraTec?

Тому що під час ремонту та сервісі сучасних гальм неприпустимо застосовувати мідні мастила!

Сучасні автівки обладнані високочуттєвою технікою з електронним керуванням, наприклад, ABS, ESP тощо. Більшість датчиків постійно постачають бортовій електроніці інформацію про будь-які зміни умов на дорозі. При занадто щедрому змащуванні або при некоректному застосуванні мідного мастила, металеві частки можуть спричинити збій у роботі датчиків автомобіля.

Крім того, з економічних причин та з метою зниження не підресорених мас, в автомобілях часто застосовують деталі підвіски та гальмівні супорти з алюмінієвих сплавів. Мідні та алюмінієві частки вступають в електролітичну реакцію, що призводить до схожого на корозію ефекту, тобто спричиняє ті проблеми, яким потрібно було би запобігти. Тому TMD Friction рекомендує застосовувати сучасне мастило CeraTec.

Фото 9.

Про переваги TEXTAR CeraTec

Це мастило – непровідник і без вмісту абразивних (твердих) добавок. Воно сумісне з ABS, спрощує монтаж та обслуговування гальм, зменшує можливість шумоутворення і скрип гальм, а також захищає від корозії, не містить міді й кислотних компонентів, стійке до високих температур (до 1000°С).

TEXTAR CeraTec підходить для змащування місць прилягання у гальмівних системах, компресорах, центральної змащувальної системи, підшипників маточин, ланцюгів та направляючих, що регулюють крісла або дах кузова, як і для полюсів (клем) акумуляторів.

Купити TEXTAR CeraTec